Opgelost door Stofzuigerdiscounter.nl: Zelfs na bellen en mailen toch het oude minder luxe model gestuurd van de stofzuiger

Noon47

Stofzuigerdiscounter adverteert grootscheeps: Wanneer u bij ons een FC9222, bestelt, zakloze Philipsstofzuiger, ontvangt u allen het luxere model de FC9225. Omdat ik dat een merkwaardige constructie vond, heb ik ter verificatie gebeld met de klantenservice. Er zat geen addertje onder het gras, hij was op voorraad, alles OK. Ik ben tot bestellen overgegaan maar heb toch daarna nog even gemaild met de klantenservice van Create to fit.. Nee, alles OK. Als ik de 9222 had besteld krijg ik zeker de FC 9225. Nu kan er toch niets meer misgaan, dacht ik. Jawel hoor: Ik krijg zojuist doodleuk de goedkopere FC9222 geleverd. Telefonisch werd als reden gegeven dat de FC 9225 niet voorradig was!!! Dan stuur je toch niet gewoon toch het goedkopere model. terwijl duidelijk was dat ik die niet wilde hebben? Met wat voor doel? Dat ik zo radeloos om een stofzuiger verlegen zit dat ik zou zeggen: Laat maar, het is goed zo? Deze gang van zaken krijgt wat mij betreft een staartje.

Ik wil of per ommegaande mijn geld terug of beter: op zeer korte termijn de FC9225 zoals mij meermaals is toegezegd.

Stofzuigerdiscounter.nl
    Geachte mevrouw,Dit was zeker niet de bedoeling, we zouden inderdaad de FC9225 aan u moeten uitleveren. We hebben de FC9225 ook gewoon op voorraad, ik ben bang dat onze medewerker niet goed gekeken heeft. Mijn excuses hiervoor.Ik zie dat u vanmiddag al heeft afgesproken dat we de stofzuiger bij u gaan ophalen, uiteraard zullen we het aankoopbedrag ook aan u retourneren zodra de stofzuiger bij ons retour is. Dat is al met u afgesproken en zullen we ook zeker uitvoeren. Mocht u alsnog de FC9225 geleverd willen krijgen dan kan dat ook, zodra de stofzuiger terug is bij ons kunnen we die alsnog naar u toesturen. Mocht u hier gebruik van willen maken dan horen we dat graag.Het is zeker niet zo dat we dit bewust hebben gedaan, er zijn helaas fouten gemaakt bij het inpakken in het magazijn (er had een 9225 ingepakt moeten worden). En onze klantenservice medewerker heeft ook niet goed gekeken. We hopen het nu alsnog voor u te kunnen oplossen. Mijn excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,Stofzuigerdiscounter.nl
    Noon47
    Er is uiteindelijk een goed voorstel gekomen en ik heb in overleg besloten de toch voorradige FC9225 te accepteren. Daar was het mij uiteindelijk natuurlijk om te doen. Morgen wordt de verkeerde zending opgehaald en dan wordt per ommegaande de mij toegezegde stofzuiger geleverd. Ik hoop op eind goed, al goed.

Noon47

Ook een klacht indienen over Stofzuigerdiscounter.nl?