Klacht Stokke: Babybedje bumper te vergelijken met roken?

Hartevelt1

Enige tijd geleden heb ik een bumper gekocht voor in mijn stokke sleepi mini.
Bij huisbezoek van de kraamhulp en consultatie bureau werd tot tweemaal toe aangegeven dat het gebruik hiervan sterk werd afgeraden ivm wiegendood.
Ik baalde wel omdat de betreffende bumper €70,- had gekost en ik dus geen gebruik zou maken van dit product ivm veiligheid. Ook de website waarschuwt hier niet voor.

Vandaag heb ik toch besloten contact op te nemen met stokke. Zie chat hieronder.
Zelf snapte ze mijn frustratie maar hun product voldeed aan alle eisen en was degelijk. Echter wordt het gebruik, los van de kwaliteit van dit ding, afgeraden.
Hierop antwoordde ze: vergelijk het met roken (zie chat)
Dit vond ik een zeer opmerkelijk argument.
Uiteindelijk hebben ze toegezegd 50% te vergoeden, eigenlijk baal ik nog steeds van anders 50% maar ik ben blij dat ik iets terug krijg.

Ik blijf bij mijn standpunt dat ik de verkoop van dit product door stokke of welk ander bedrijf raar vind aangezien het sterk wordt afgeraden door verschillende partijen. Ook een arts heeft mij dit gebruik afgeraden.

Liefste alsnog volledige vergoeding.
Maar vooral dat of dit product van de markt gehaald wordt of een duidelijke waarschuwing bij aankoop van dit product.

Wij vinden dat Stokke hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Stokke?