Klacht Stomerij de Beer: Matras naar de knoppen! Wat nu? Wie is verantwoordelijk?

Klachtnummer
# 256562
Gebruiker
R van Haren
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Een tijd geleden heb ik een tijk/hoes van onze matras naar de stomerij gebracht. Ik vroeg hier duidelijk of deze gereinigd kon worden omdat namelijk het etiket zegt van niet. Vervolgens krijg ik een week later het bericht dat het schuimvulling en de hoes volledig in stukjes is opgelost en dus de hoes als verloren wordt gezien. Mijn verzekering dekt dit niet, daar het niet in huis is gebeurd dus heb ik de stomerij aansprakelijk gesteld. Echter is nu het probleem dat de stomerij hier niet op in gaat en het een risico van de klant is.

Gewenste oplossing

Een vergoeding van mijn verloren matras. Het is niet meer bruikbaar en heb hals over kop een nieuw matras moeten aanschaffen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Stomerij de Beer hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Stomerij de Beer?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen