Wij vinden dat Stomerij de Beer hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Stomerij de Beer: Matras naar de knoppen! Wat nu? Wie is verantwoordelijk?
Details
Klacht
Een tijd geleden heb ik een tijk/hoes van onze matras naar de stomerij gebracht. Ik vroeg hier duidelijk of deze gereinigd kon worden omdat namelijk het etiket zegt van niet. Vervolgens krijg ik een week later het bericht dat het schuimvulling en de hoes volledig in stukjes is opgelost en dus de hoes als verloren wordt gezien. Mijn verzekering dekt dit niet, daar het niet in huis is gebeurd dus heb ik de stomerij aansprakelijk gesteld. Echter is nu het probleem dat de stomerij hier niet op in gaat en het een risico van de klant is.Gewenste oplossing
Een vergoeding van mijn verloren matras. Het is niet meer bruikbaar en heb hals over kop een nieuw matras moeten aanschaffen.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.