Wij vinden dat Stomerij Pedro hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door Stomerij Pedro: Niet klantvriendelijk
Details
De klacht
In oktober via een naaiatelier 4 1pk dekbedovertrekken gebracht, Na 4 weken waren deze nog niet teruggebracht door stomerij Pedro. Het naaiatelier heeft een paar keer Pedro opgebeld en wij kregen eerst de mededeling dat de was zoek was, later dat er een overtrek beschadigd was.. maar dat ze het zouden opsturen. Eind november heb ik deze Pedro zelf gebeld en kreeg als antwoord dat de overtrekken beschadigd waren doordat een medewerker deze op een nieuwe gas machine had geplaatst. Ik had hier alle begrip voor. Het vergoedingsformulier heb ik naar hem opgestuurd eind november. Na nogmaals twee keer eind december met Pedro gebeld te hebben en van John..de belofte heb gekregen dat hij de klacht zou afwikkelen, nog steeds niets gehoord.Hij had het zo druk met de boekhouding etc.
Ik vind dit niet kunnen.
De oplossing
Ik wil dat het bedrijf mijn dekbed overtrekken restitueert.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.