Opgelost door Stomerij Pedro: Niet klantvriendelijk

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 413111
Gebruiker
A.J.J. Zonnenberg
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In oktober via een naaiatelier 4 1pk dekbedovertrekken gebracht, Na 4 weken waren deze nog niet teruggebracht door stomerij Pedro. Het naaiatelier heeft een paar keer Pedro opgebeld en wij kregen eerst de mededeling dat de was zoek was, later dat er een overtrek beschadigd was.. maar dat ze het zouden opsturen. Eind november heb ik deze Pedro zelf gebeld en kreeg als antwoord dat de overtrekken beschadigd waren doordat een medewerker deze op een nieuwe gas machine had geplaatst. Ik had hier alle begrip voor. Het vergoedingsformulier heb ik naar hem opgestuurd eind november. Na nogmaals twee keer eind december met Pedro gebeld te hebben en van John..de belofte heb gekregen dat hij de klacht zou afwikkelen, nog steeds niets gehoord.

Hij had het zo druk met de boekhouding etc.
Ik vind dit niet kunnen.

De oplossing

Ik wil dat het bedrijf mijn dekbed overtrekken restitueert.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Stomerij Pedro hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
A.J.J. Zonnenberg
Datum
Uiteindelijke oplossing
Restitutie van de overtrekken. Top gedaan... Dank Pedro
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Stomerij Pedro?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen