Klacht Stomerij Supervorm: Gekrompen jas

Klachtnummer
# 176700
Gebruiker
Marian
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb mijn jas na een ongelukje met bloedvlekken naar de stomerij gebracht om gereinigd te worden deze kwam echter gekrompen en gerimpeld weer terug.
Ik ben teruggegaan naar de stomerij en de man daar zei dat er gedaan wordt wat er in het etiket staat. Maar ik moest de volgende dag maar terugkomen met jas. In etiket staat dat de jas koud gewassen moet worden en niet gestoomd. Die volgende dag zei nu een vrouw dat dit ook was gebeurd want bloed kon er alleen maar koud uitgewassen worden. Dit beaamde ik maar zei dat de jas toch echt erg was gekrompen en gerimpeld en dit niet door koud wassen kon gebeuren want het is het een wollen regen jas met speciale coating die vele koude regenbuien heeft getrotseerd.
Nu moest ik de volgende week maar weer terugkomen. Die week daarop door de zoon gebeld. Hij meldde dat jas in heet bad had gelegen want dat was de enig manier om bloedvlekken te verwijderen. Hij wil niet de stomerijkosten vergoeden (30 euro) en de dagwaarde van de jas.

De oplossing

Ik wil graag de stomerijkosten terug 30 euro en de dagwaarde van mijn jas.
de Jas is aangeschaft bij het Magazijn in Haren. Het bedrag was 199 Euro op 27 april 2015. 33,3% afschrijving,

Een totaalbedrag van 163 euro.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Stomerij Supervorm hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Stomerij Supervorm?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen