Klacht Stomerij Vuurplaat: De colbert heb ik met een grotere en andere vlek terug gekregen van de stomerij.

Consument200

Ik heb een colbert van een maatpak bij de stomerij afgegeven. Er zat een kleine inktvlek op. De dame bij de balie heeft de colbert aangenomen, ik heb verteld dat het om een inktvlek gaat. Ik heb het betaald en kreeg een bon voor het ophalen. Een paar dagen later ben ik de colbert gaan ophalen. De inktvlek is weg, maar er is een andere grote vlek te zien. Het is een grote bruine vlek. De colbert wilden ze op mijn aandringen nog een keer reinigen. De dame aan de balie wilde dat ik mijn handtekening zou zetten voor eigen risico en verantwoordelijkheid. Ik heb geen handtekening gezet. De colbert ben ik weer een paar dagen later gaan ophalen. Tot mijn grote schrik is het nog steeds dezelfde vlek. Ik heb de colbert voor een kleine vlek afgegeven en ik heb de colbert tot twee keer toe met een grotere vlek terug gekregen. En volgens de medewerker is het mijn eigen verantwoordelijkheid geweest. Ze heeft me beloofd dat de baas mij zou bellen. De baas heeft me niet gebeld.

Ik wil dat het bedrijf schadevergoeding geeft.

Wij vinden dat Stomerij Vuurplaat hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Stomerij Vuurplaat?