Klacht Stomerij Vuurplaat: De colbert heb ik met een grotere en andere vlek terug gekregen van de stomerij.

Klachtnummer
# 546000
Gebruiker
Consument200
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb een colbert van een maatpak bij de stomerij afgegeven. Er zat een kleine inktvlek op. De dame bij de balie heeft de colbert aangenomen, ik heb verteld dat het om een inktvlek gaat. Ik heb het betaald en kreeg een bon voor het ophalen. Een paar dagen later ben ik de colbert gaan ophalen. De inktvlek is weg, maar er is een andere grote vlek te zien. Het is een grote bruine vlek. De colbert wilden ze op mijn aandringen nog een keer reinigen. De dame aan de balie wilde dat ik mijn handtekening zou zetten voor eigen risico en verantwoordelijkheid. Ik heb geen handtekening gezet. De colbert ben ik weer een paar dagen later gaan ophalen. Tot mijn grote schrik is het nog steeds dezelfde vlek. Ik heb de colbert voor een kleine vlek afgegeven en ik heb de colbert tot twee keer toe met een grotere vlek terug gekregen. En volgens de medewerker is het mijn eigen verantwoordelijkheid geweest. Ze heeft me beloofd dat de baas mij zou bellen. De baas heeft me niet gebeld.

Gewenste oplossing

Ik wil dat het bedrijf schadevergoeding geeft.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Stomerij Vuurplaat hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Stomerij Vuurplaat?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen