Klacht stomerij w. smit: Stomerij verpest leren colbertje en weigert aansprakelijkheid

Marcella D.

Stomerij Smit heeft mijn mooie, dure leren colbertje verpest. Hij zou een vetvlekje verwijderen maar heeft het hele colbertje behandeld waardoor er grote donkere vlekken in zijn gekomen, terwijl op andere plekken het leer is uitgebleekt. De kleur is veranderd en dof geworden. Al in de winkel gaf hij aan niets te zullen gaan betalen en dat het mijn eigen risico was dat het colbertje behandeld werd.
Daarnaast reageert hij niet op een aangetekende brief waarin ik hem aansprakelijk stel voor de schade.
Deze stomerij vermeldt op de website "persoonlijke aandacht, kwaliteit en service hoog in het vaandel te hebben staan".

Een redelijke schadevergoeding voor het jasje dat 349 euro heeft gekost en nauwelijks gebruikssporen vertoonde.
Stomerij W. Smit in Duivendrecht weigert zelfs om zich in te schrijven op Klachtenkompas......Mooi staaltje van 'Persoonlijke aandacht, kwaliteit en service staan bij ons hoog in het vaandel'.

Wij vinden dat stomerij w. smit hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over stomerij w. smit?