Klacht Stomerij.nl: Colbert vernield door stomerij

Xxxbernice

Een tijd geleden heb ik een colbert bij Primera Enschede ingeleverd, zodat ze deze opsturen naar de stomerij. Ik heb dit jasje later opgehaald en in de kast gehangen. Een maand later moest ik het aan voor een gelegenheid. Eenmaal aanwezig op de gelegenheid kreeg ik opmerkingen over het vreemd zitten van het jasje. De onderkant van het colbert is heel lelijk gaan plooien. Ik ben terug gegaan naar Primera en zij hebben het voor mij opgestuurd. Daar werd mij verteld dat ze er niet veel mee konden omdat er make-up vlekken in zaten. Ik heb gezegd dat dit kan kloppen, omdat ik het aan heb gehad naar een gelegenheid. Daarvoor droeg ik make-up en parfum. Er werd mij verteld dat ze het opnieuw gingen stomen en het probeerden te verhelpen, maar dat ze verder waarschijnlijk niet veel voor mij konden doen. Ik heb op dat moment er nog geen probleem van gemaakt, omdat ik van het positieve uitging. Anderhalve maand later had ik nog steeds niks gehoord. Zowel van Primera als van de stomerij niet. Ik heb Primera opgebeld en ze waren mij inderdaad vergeten te bellen. Van de stomerij heb ik niks gehoord. Nadat ik het jasje heb opgehaald, zag ik bij het aandoen, dat er niks veranderd is. Ik heb de stomerij opgebeld en verteld dat ik hier absoluut niet mee akkoord ga. Na een aantal keer over en weer kreeg ik uiteindelijk de leidinggevende aan de telefoon, genaamd 'Erik' en die vertelde mij dat hij er niks aan kon doen. Ik heb er te veel tijd overheen laten gaan en daardoor was het mijn verantwoordelijkheid. Ik heb hem uitgelegd dat ik dat nette colbertje niet elke dag aanheb, maar daar deed hij niets op uit. Ik vind dit erg slecht!! Ze hebben mijn colbertje vernield en vervolgens doen ze er niks mee! Ik heb zelfs de eerste kosten van het stomen moeten betalen. Echt belachelijk!!!

Een vergoeding voor mijn colbert!!!!

Wij vinden dat Stomerij.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Stomerij.nl?