Klacht Stone Factory : Ondanks afspraken mij honderden euro's meer laten betalen en me zelfs bedreigen!

Toet

In de winkel had ik de vraag of H.F. me aan een aanrechtblad inclusief gootsteen kan helpen, binnen mijn budget van €3000,-.
Ik moest me geen zorgen maken, komt in orde.... beloofde hij me meermaals.

Via mail & telefoon is dit nogmaals bevestigd.
Hierbij heb ik 8 x moeten bellen, omdat hij bijna nooit terug belde....
Één dag voor plaatsing, een telefoontje waarin ik mijn best moest doen, hem aan de gemaakte afspraken te herinneren, en heb ik geen keuze dat ik moet instemmen met €3100,- (na flink afdingen), anders gaat het helemaal niet door en zijn we verder van huis.

Helaas heb ik na meermaals vragen nooit de offerte gekregen.....

Bij plaatsing door de broer van H.F. blijkt dat we 1 ding zijn vergeten, maar dat lost mijn man direct en snel op.
Verder krijgen we commentaar dat hij normaal nooit iets demonteren, dat dit niet de afspraak is.... terwijl H.F. weet dat we zelf niets kunnen vanwege ziekte en dat het bekend is dat er een tijdelijk aanrechtblad ligt met oude kraan en gootsteen.
Onder luid gemopper wordt deze toch maar wel weg gehaald, terwijl dit gewoon al afgesproken was.

De nieuwe gootsteen is te dicht bij het scharnier ingemeten, waardoor het deurtje nooit er op kan en is die ook met geen mogelijkheid aan de andere kant te plaatsen.
Tijdens het lager plaatsen gaat er een plugje van het scharnier kapot, waardoor die nu onbruikbaar is geworden. Gevolg: timmerman inhuren, scharniergat van het deurtje lager boren, nieuw deel van het scharnier bestellen en ik mag voor die kosten opdraaien.

Verder gaat het werk van het plaatsen amper door, wordt het afgeraffeld en zitten we zonder afvoer, zonder water, met een open kastje, en et extra kosten.

Een paar dagen later ontvang ik de mail. Eindelijk zwart op wit de rekening. Die is plotsklaps wel even een paar honderd euro hoger?!?!?!

Wanneer ik hier over een mail stuur, dat ik hier niet mee akkoord wil gaan, word ik beschuldigd van liegen, dat hij die afspraken nooit gemaakt heeft, dat het allemaal onzin is.

Sterker nog, ik word zelfs bedreigd. Wanneer ik het volledige bedrag niet vandaag nog zal over maken, krijg ik een incassobedrijf op me af, plus alle bijkomende kosten, die ik dan zal moeten betalen.

Ik heb betaald, maar laat het er niet bij zitten.
Ongehoord dit, iemand op een stiekeme manier geld afhandig maken. Bah.

- Mijn teveel betaalde geld terug storten, want ook mondelinge afspraken (zelfs via mail) zijn rechtsgeldig.
(Ja, er kwam 1 zaag gat bij, maar er was ook een halve meter aanrechtblad minder)
- Niet achteraf plots BTW over het afgesproken bedrag gaan rekenen.
- Wanneer ik vraag om via de mail te antwoorden, me niet lastig vallen met negen (9!) telefoontjes.
- Zet voortaan zoals je belooft, de voorwaarden en prijsopgave VOOR het plaatsen op papier.
- Mij niet voor leugenaar gaan uitmaken en al helemaal niet meer gaan dreigen.
- Een excuus zal de bittere nasmaak niet weghalen, dus die moeite hoeft niet genomen te worden.
De eigenaar heeft me benaderd. Hij bleef volhouden dat ik persé moest bellen, maar doordat ik corona heb en zeer benauwd ben, kan ik absoluut niet bellen... Hij bleef volharden, dat hij €250,- wilde terugstorten, maar dan moest ik echt bellen....... Ik heb een bericht ingesproken, zo goed en kwaad als ik kon, maar nadien blijft het volledig stil. Ik heb tot op heden niks terugbetaald gekregen. Wat een vervelende gang van zaken, een gemene manier van geld verdienen! Blijf alsjeblieft weg van deze oplichter. Hij doet mooie beloften, maar levert prutswerk en komt afspraken niet na. De gevoerde keurmerken zijn niks waard.

Wij vinden dat Stone Factory hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Stone Factory ?