Klacht Store Nederland: Niet duidelijk over de levering voor waarden

Klachtnummer
# 366257
Gebruiker
addri
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik koop een radio bij ze heb nooit door gehad dat als ze zeggen 49.95 met verzend kosten dat ik later bericht krijg van postnl over invoer kosten die er nog overheen komen van 17 euro en wat zeggen ze dan heb je onze voorwaarden niet gelezen!!! Ik het beter kunnen Google dan had ik gelezen hoe het bedrijf in elkaar zit met 1 ster en alleen maar slecht berichten

De oplossing

Mijn de kosten van 17 euro invoer kosten terug gaat betalen en duidelijk bij de adv zetten dat deze kosten er bij komen als je boven de 22 euro koopt en vermelden dat het product buiten de eu komt

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Store Nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Store Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen