Klacht store totaal: Bestelling geanuleerd, nog steeds geen geld terug

Klachtnummer
# 54903
Gebruiker
F.
Datum
0 reacties

Details

De klacht

8-12-2013 een Samsung Galaxy Tab 3.0 besteld. Via Ideal betaald.

12-12 telefonisch contact gehad en het advies gekregen bestelling aan de deur te weigeren omdat deze niet meer op tijd zou binnen komen.
12-2 e-mail gestuurd om bestelling te annuleren .

19-12 bestelling aan de deur gewijzigd.

26-01-2014 een e-mail gestuurd omdat ik nog steeds geen betaling had ontvangen.

28-01 reactie terug dat ik even geduld moest hebben, ze zouden het uitzoeken.

04-02 weer gemaild dat ik nog geen reactie of betaling had ontvangen.

06-02 'officiële reactie' per e-mail ontvangen over de leveringsproblemen.
Daarin wordt aangegeven dat Media Rodeo geen producten meer uitgeleverd en annuleringen niet meer gecrediteerd worden per 06-01-2014.
Zoals hierboven beschreven is mijn bestelling ruim voor die tijd al geannuleerd en is dit niet van toepassing op mijn bestelling.
Storetotaal beschik(te) op dat moment al over 'mijn' tablet én mijn geld.

De oplossing

Geld terug en anders alsnog het product leveren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat store totaal hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over store totaal?