Klacht STOUT! jeans Nunspeet: Broek van het merk "Only" kapot na 2 weken, geen geld terug

Klachtnummer
# 142646
Gebruiker
gadegraaf
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Mijn dochter heeft voor de 2e keer na 2 weken een kapotte broek van het merk Only gekocht bij Stout!jeans in Nunspeet. De 1e keer was ik als moeder mee en kregen we een nieuwe broek mee. Nu ging ze alleen en is ze afgescheept met de mededeling: dit is een kwestie van prijs-kwaliteit verhouding. Ze moet maar een duurdere broek aanschaffen of het bij een andere winkel proberen...

Het probleem is dat ook de tweede broek na twee weken al een dunne/slijtageplek vertoont. Het is geen spijkerbroek, maar het mag toch niet al na 2 weken dus zijn? De broek kost 35 euro, maar dat zou toch niet mogen uitmaken, het merk is Only, dan verwacht je toch een broek die langer mee gaat dan 2 weken!

Het ergste is nog dat ze helemaal overstuur thuiskwam omdat ze in een volle winkel als één of andere crimineel werd behandeld...!!

Gewenste oplossing

Geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat STOUT! jeans Nunspeet hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over STOUT! jeans Nunspeet?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen