Klacht Stoutenbeek leiderdorp: misleiding van de prijs

Anoniem

Bij een goed bekend staand bedrijf in Leiderdorp ,(Stoutenbeek meubelen), 4 stoeltjes gekocht á 525,= , omdat het bedrijf ging stoppen korting gekregen. Op de kaart in de winkel stond dat het leolux stoelen waren, na dit diverse keren ook aan de verkoper gevraagd te hebben die het steeds bevestigde. overgegaan tot aankoop. Binnen een jaar waren de wieltjes stuk, deze zijn gerepareerd zonder toestanden, een half jaar later weer hetzelfde probleem. dan een berichtje naar leolux gestuurt, dat ik dit toch wel vervelend vond en verwacht had dat de kwaliteit beter zou zijn. Blijkt het van een ander merk te zijn en staan ze te koop voor de gewone prijs van 299,= per stuk.Een verschil van 230,= euro per stoeltje!!! Ik voel me hiermee erg bedrogen, na kontact gehad te hebben met stoutenbeek, ontkende hij hard dat het leolux zou zijn en noemde hij een ander merk, maar die maakt geen eethoekstoelen. en was er verder niet vriendelijkover ik had zelf maar beter op moeten letten en kon ik het bewijzen dat het er inderdaad op gestaan had?

Ik zou het liefst gewoon mijn geld terug willen hebben, deze stoelen zijn voor mij een bewijs van bedrog en misleiding.

Wij vinden dat Stoutenbeek leiderdorp hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Stoutenbeek leiderdorp?