Klacht Stradivarius: Slechte service met retourneren.

Klachtnummer
# 444997
Gebruiker
Tweeny
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Geen adres bekend om te retourneren, en ook niet bekend bij welke pakketpunt in moet leveren. Dan staat er retour op afhaalpunt verwerkt.

De oplossing

Bedrijf moet bon met bestel gegevens etc toevoegen en een sticker erbij doen met adres van stradivarius om evt te retourneren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Stradivarius hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Stradivarius?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen