Klacht Straetus: geen toestemming gegeven om overtegaan innen incasso

sibel. m

roy .bakker. straetus utrecht. blijft mijn lastig vallen .met een valse verklaring.
dat ik toestemming zou gegeven heb om overtegaan in casso
ik heb roy. bakker nooit toestemming gegeven voor starten in casso.

dat roy. bakker . straetus utrecht op hout met die leugens.
ik heb hem nooit toestemmingen geven voor incasso.

sibel. m
    ik heb roy. bakker gebelt dat er wat facturen verlopen zijn. en dat ik wil wachten tot aanstaande vrijdag.als er dan nog niets betaald is dan zou ik roy.bakker bellen. in onze eerste telefoonis gespek heb ik gelijk gezegd nog wachten met versturen brief incasso. maar roy. bakker van incasso straetus in utrecht kon niet wachten .tegen mijn zeggen ik wacht tot ik groen licht krijg van je, en achter mijn rug gelijk een brief sturen voor incasso. terwijl ik met klem tegen roy, bakker gezegd wacht tot vrijdag dan bel ik je. maar er wert wel betaald. dus ik belden roy bakker dat de incasso niet door gaat omdat er belaald is. ik heb ook nog per mail. gedaan dat er betaald was en dat ik die factuur van jaarlijkse inschrijving betaal.van 250 € zou over maken .daar heb ik geen factuur van .wel een factuur van bekant 1000€ .ik belden roy. bakker op .en gevragen waar dit op slaat. en gewoon tegen mijn zeggen ik heb voor je gewerkt. ik zij dat je moest wachten tot vrijdag of weet je dat niet meer.toen wist hij even niet wat hij moest zeggen. toen wert de verbinding verbroken. zo ga je niet met mensen om.
    beste heer /mevrouw. C.janssen
    meschien is deze brief wel duidelijker. zie bijlage
    dat roy .bakker wat achter houd is wel duidelijk.
    met vriendelijke groet, s.jm.metselwerken

sibel. m
roy. bakker van straetus utrecht .blijft liegen over onze afspraak. hij komt de afspraken niet na. met vriendelijke groet, s.jm.metselwerken

Ook een klacht indienen over Straetus?