Klacht Straluma: Foutief advies bij aankoop sta-op stoel voor moeder, waarna retournering niet mogelijk.

R.J. v.d.Berg

Eind mei heb ik samen met mijn moeder een sta-op stoel gekocht bij Straluma. Tijdens het laatste bezoek bij de internist was zijn verwachting dat hij haar over 6 mnd. niet meer zou zien. Door uitzaaiïngen in haar lichaam beweegt zij zich moeilijk en om op de dag een dutje te doen kwam het idee op een sta-op stoel. Op advies van de verkoopster heeft zij een showroommodel gekocht, want deze kon direkt geleverd worden, anders zou het ca. 4 mnd. gaan duren en die tijd heeft zij niet. Echter bij levering zat een beschrijving dat het wel 4 mnd. kon duren voordat het leer zich gevormd zou hebben. Kortom het bleek achteraf een tamelijk harde stoel te zijn en absoluut niet comfortabel voor mijn moeder. Slapen gaat dus niet, ze wordt wakker van de pijn vanwege de hardheid. Contacten met Straluma met als laatste Mw. Witjes leerde dat ze niets terugnamen, ook geen tegoedbon, een zachtere stoel was er niet. Mensen in deze fase van het leven kunnen weinig verdragen, een schapevel helpt nogal eens.

Terugnemen van de stoel, tegoedbon ook akkoord.

Wij vinden dat Straluma hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Straluma?