Klacht Straluma: Klantvriendelijkheid en service

jpmc

Op 15 januari 2013 voor Euro 1800,- lampen gekocht bij Straluma. Na 1,5 jaar doet één van die lampen het niet meer. Na ee email gestuurd te hebben naar Straluma krijg ik als reactie dat de garantie voorbij is. Dat wist ik zelf ook. Nu 3,5 jaar later werken 3 lampen met hetzelfde systeem niet meer. Je zou denken aan een fabricagefout. Ik was eigenlijk al klaar met Straluma na het antwoord op mijn email eerder. Maar 3 lampen met hetzelfde systeem (vingertoets systeem voor aan- en uitschakelen) na 3,5 jaar vind ik toch wel wat veel. Ik heb de lampen terug gebracht op maandag 29 augustus 2016 met het verzoek om er maar een schakelaartje tussen te zetten. Moest ik toch ook even Euro 25,- onderzoekskosten betalen. Het was wel duidelijk wat er mis was met de lampen.
Over klantvriendelijkheid en service gesproken.

Ik had wat meer service verwacht na het sturen van mijn 1e email. Ook nu had ik wat meer klantvriendelijkheid verwacht en service. Gelijk Euro 25,- vragen voordat er een oplossing is geboden. De medewerker van Straluma moest diverse keren aan iemand om advies vragen die achter in de zaak zat aan een tafel.
Als je klantvriendelijk bent en service wil geven dan kom je er zelf even bij om met de klant overleggen.
Heel arrogant gedrag en uitstraling dat de klant niet echt belangrijk is.
Vervelend gevoel aan over gehouden.
Ik hoop op een plotselinge ingeving van klantvriendelijkheid en service bij het management van Straluma.
Als bewijs dat ze achter hun product staan verwacht ik een betere behandeling als klant dan ik nu ervaren heb

Wij vinden dat Straluma hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Straluma?