Klacht Strandpark de Zeeuwse kust: Dat de camping hun eigen voorwaarden en regels mag maken, en niet meedenkt met de klant.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 445776
Gebruiker
Vakantieklacht44
Datum
1 reactie

Details

Klacht

We zouden met hemelvaart naar deze campung gaan met de vouwwagen. Door de coronacrisis zijn de sanitaire voorzieningen gesloten en is het dus voor ons niet mogelijk te gaan. De camping is aangesloten bij recron, maar hebben een eigen voucher die totaal niet voldoet aan de tegels van recron en ook niet aan die van de acm. Diverse malen contact gehad, maar er wordt helaas totaal niet meegedacht met de klant. De voucher moet perse dit jaar worden ingeleverd en geld terug krijgen we ook niet. Lijkt me dat dit niet kan zo

Gewenste oplossing

Mijn geld terug storten, zodat ik gewoon krijg waar we recht ophebben.
Geboden oplossing
Ze reageren nergens meer op. Niet via de mail en niet via deze site.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Vakantieklacht44
    Datum
    Inmiddels krijg ik eenb aanmaning om het restant te betalen. Terwijl volgens de rechtsbijstand ik het recht heb om de betaling op te schorten. Dit heb uk ook gemaild naar de camping, maar ze reageren niet eens meer.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Strandpark de Zeeuwse kust?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen