Opgelost door Strating Kids: Kinderschoenen gekocht kinderschoenenspeciaalzaak binnen één maand kapot.

Eefje

Een maand geleden heb ik een paar roze Puma gympen van 60 euro gekocht bij Strating Kids Almere. Na een maand waren deze kapot al door slijtage. Van een paar kinderschoenen van deze prijs verwacht ik dat ze langer mee gaan dan vier weken.

Ik ben terug gegaan naar de winkel . Twee dagen later hoor ik dat Puma geen geld wil terug geven . Volgens verkoopster waren dit schoenen voor af en toe, en zijn ze niet bedoeld als hoofdschoen. Dat is ons nooit verteld. Wij hebben destijds expliciet gemeld dat we op zoek waren naar een goede schoen. Daarvoor gingen we naar Strating, bekend als speciaalzaak.

Na telefonisch contact met de winkel zou ik voor het bedrag van de Puma schoenen (60 euro) een nieuw paar mogen uitzoeken, uit coulance. Kadootje van Strating. Mooi paar schoenen uitgekozen voor 109 euro, maar we moesten wel 79 euro bijbetalen! De coulance was ineens als sneeuw voor de zon verdwenen.

Klantenservice van Strating is benaderd met de volledige omvang vd klacht.

Volledige vergoeding van het aankoopbedrag, omdat je als klant mag verwachten dat gymschoenen in deze prijsklasse (60 euro) langer mee gaan dan vier weken.

Wij vinden dat Strating Kids hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Eefje
    Vandaag heeft Strating hoofdkantoor contact gezocht. Vriendelijke dame. Ze gaat de zaak situatie verder uitzoeken.
    Eefje
    De klacht is naar tevredenheid afgehandeld. Ik heb het volledige aankoopbedrag terug gekregen.

Eefje

Ook een klacht indienen over Strating Kids?