Klacht Strato.nl: 30 dagen GRATIS testen bij strato, niets is minder waar.

Chris Petter

Op 25-02-2015 een 'demo' webshop (pro) pakket besteld en opstartkosten van €6,84 netjes afgerekend (nu hebben ze dus uw rekening gegevens). Tevens 30 dagen 'rankingcoach' kosteloos erbij besteld.

Nogmaals, in de veronderstelling te zijn dat je als mogelijke waardevolle klant duidelijk geïnformeerd wordt over de voorwaarden van de 'demo' worden er opeens verschillende bedragen afgeschreven, omdat je, wat blijkt, een JAARCONTRACT bent aangegaan en niet gelijk hebt opgezegd voor na het aanvragen van deze 'kosteloze' testperiode.

Bellen met een uiterst onvriendelijke meneer van de klantenservice van Strato (deze meneer zal deze telefoontjes vast aan de lopende band krijgen - directe stemverheffing) helpt ook niet, Strato.nl (of de betreffende medewerker meneer) komt de klant in niets tegemoet. Ter informatie aan de firma Strato AG, DIT KAN ABSOLUUT NIET nadat u mij zojuist €150,- afhandig heeft gemaakt zonder mij correct te informeren.

Mijn advies omtrent het in zee gaan of een product afnemen bij de firma Strato, zeker een 2e keer over nadenken. Het is van de gekken dat er een juridisch specialist bij moet komen á €200,- om te kijken hoe je rechtmatig je €150,- terug kan krijgen. Hier rekenen deze lieden ook op. Kijkt u uit?

Gewenste oplossing:

De twijfelachtige 'contracten' annuleren en nietig verklaren. De 'verschuldigde' facturen kwijtschelden en het terugboeken van het reeds afgeschreven bedrag. Het DUIDELIJK vermelden op de website dat dit geen demo betreft, mensen DUIDELIJK informeren over het contract wat ze aangaan.

Ik investeer anders graag een veelvoud van dit bedrag om via welke weg dan ook (online en offline) mensen te waarschuwen voor de firma Strato.

Strato.nl

We betreuren het zeer dat u niet tevreden bent met het gesprek dat u met een van onze medewerkers heeft gevoerd naar aanleiding van uw vraag. We doen ons best al onze klanten een zo goed mogelijke service te verlenen en nemen uw feedback graag mee om onze dienstverlening te verbeteren.

We vinden het vervelend te horen, dat u niet tevreden bent over de door u bestelde webshop bij ons. Heeft u wellicht specifieke vragen ten aanzien van het gebruik van de software waar we u bij kunnen helpen?

De contractduur van ieder pakket wordt duidelijk op onze website vermeld. Bovendien worden alle voorwaarden tijdens het bestelproces nogmaals getoond en staan deze in de algemen voorwaarden genoemd, waar ook iedere klant mee instemt voor het afronden van de bestelling.

Nergens wordt bovendien van een demo versie gesproken. De 30 dagen testen die we onze klanten aanbieden is een extra service aan onze klanten. Dit laat voldoende tijd de aankoopbeslissing te heroverwegen.

Mocht u desondanks vinden dat onze contracten twijfelachtig zijn, kunt u dan specifiek aangeven welke bepalingen in het contract onrechtmatig zouden zijn? We laten de betreffende bepaling(en) dan graag door onze juridische afdeling beoordelen.

STRATO team

Ook een klacht indienen over Strato.nl?