Klacht Strato.nl: Niet werkend pakket van STRATO Product Webshop Now Advanced

jvdbll

Product Webshop Now Advanced
Door de fouten in dit pakket kunnen u producten niet gevonden worden in Google.
Men weet er van maar zeggen doodleuk we gaan het wel een keer oplossen maar dat kan wel heel lang duren. Ook u producten delen op social media is niet te doen door fouten in dit pakket ook dit is bekend maar wordt niet opgelost! In het kort begin er niet aan je heb er niets aan! Je producten worden niet gevonden door Google die weigert ze omdat dit pakket niet deugt! ... de helpdesk >>

Ik ga dit, zoals eerder aangeven, bespreken met de ontwikkelaar en ons product management. Omdat het geen aanpassingen zijn die wij met een workaround kunnen oplossen en er hiervoor gekeken moet worden naar het gehele platform, van de Webshops Now, wil ik nu al duidelijk aangeven dat dit helaas niet spoedig opgelost zal worden. Hopelijk met een toekomstige update van het platform maar in ieder geval niet in deze versie. DUS NIET DOEN!!!!

Oplossen of contract ontbinden!

Strato.nl
    Vervelend om te moeten vernemen dat u niet tevreden bent. Uiteraard nemen wij uw verbeteringsvoorstellen zeer serieus en zoals aangegeven bespreken wij dit met de verantwoordelijke afdelingen om in de toekomst ons product te kunnen verbeteren.Helaas is het op dit moment zo dat het dusdanig ingrijpende aanpassingen aan het platform zijn waarbij wij afhankelijk zijn van de ontwikkelaar. Ons inziens heef u met de eerste 30 dagen testperiode ruimschoots te tijd gehad om dit te kunnen testen. Had u in deze periode gereageerd hadden wij u pakket kostenloos opgezegd en had uw geld terug gekregen.
    Deze periode is bij u ruimschoots verstreken. Daarmee wordt u aan de looptijd van uw contract gehouden en zien wij geen reden het contract vroegtijdig stop te zetten.

Met vriendelijke groet, Strato Support.

jvdbll
U weet ook dat Google zich niet aan 30 dagen houd voor er 15.000 producten in u pakket zitten gaat ook niet binnen 30 dagen Het probleem kwam pas boven water na ruim 65 dagen toen was er zichtbaar dat ALLE producten onvindbaar waren! Zo jammer dat jullie als groot bedrijf een product groot aanbevelen wat wetens niet in orde is!

Ook een klacht indienen over ?