Klacht Strato.nl: Office365 niet werkend via Strato

H.F.M. Plaum

office365 afgenomen via Strato, men krijgt het niet werkend, licentieproblemen geeft men aan. Ik heb heb netjes betaald en een licentiecode van hen gehad, maar het is al een week niet werkend te krijgen. Antwoord van Strato, het ligt aan Microsoft, verder niets.

oplossen en niet aan het lijntje gehouden worden

Strato.nl
    Beste meneer Plaum,

We zijn momenteel met de kwestie bezig en u krijgt binnen korte tijd instructies hoe nu verder. We moeten hierin helaas soms ook Microsoft raadplegen hoe dit nu verder moet worden opgelost. Mijn excuses voor het ongemak, we zijn met het probleem bezig.

STRATO Support
    H.F.M. Plaum
    Gisterenavond heb ik iemand van Microsoft telefonisch gesproken, deze man sprak Engels met de een zwaar (Hindu) accent…en de lijn werd regelmatig onderbroken.
    Ik heb uiteindelijk met hem alle stappen doorlopen die ik reeds ook al op de site van Microsoft had gevonden en ook uitgevoerd had.
    Toen hij het niet kon oplossen gaf hij dat alle PC maar moest cleanen en opnieuw WIN 10 moest installeren, ik heb hem aangegeven dat de fout ligt bij beide Microsoft producten.
    Als ik dat moet ik ook weer andere (VOIP software) opnieuw gaan installeren etc…, dit kost veel tijd op 5 pc’s en geld.
    Er moet een andere oplossing zijn, het probleem ligt bij Microsoft.

H.F.M. Plaum
Strato maakt zich makkelijk af met de mededeling dat men geen ontwikkelaar is en de klacht niet kan oplossen en gaan daarmee voorbij aan hun verantwoordelijkheid. Er is dan geen reden om het product daar nog af te nemen.

Ook een klacht indienen over ?