Opgelost door Strato.nl: Onduidelijke overschrijving richting StratoAangeven .

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 481288
Gebruiker
Hertog
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 18-09-2020 een bedrag afgeschreven richting Strato zonder voor mij duidelijke aanwijzing waar dit over gaat.
Geld is door mij terug geboekt.

De oplossing

aangeven waar deze afboeking over gaat.

1 reactie

  1. Auteur
    Strato.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Hi meneer F.W. Ketel,

    Graag wil ik u vragen om even contact op te nemen met onze klantenservice, dan kan er even gekeken worden naar de afboeking. Bij de afboeking staan wat gegevens vermeld, houd dit even bij de hand als u belt.
    Wij zijn bereikbaar op 020 - 703 82 32 van ma - vrij tussen 10:00 - 14:00.

    Met vriendelijke groet,
    STRATO Support

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Hertog
Datum
Uiteindelijke oplossing
Oplossing is dat Strato ook niet kan aangeven waarvoor deze afschrijving plaats gevonden heeft en adviseert om het bedrag terug te boeken naar mijn eigen rekening. Apart dat er zomaar geld afgeschreven kan worden zonder aan te geven voor welke dienst dit is. Terugboeking uitgevoerd, vooralsnog dus afgehandeld.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Strato.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen