Klacht Strato.nl: Slechte helpdesk

Klachtnummer
# 166952
Gebruiker
Roman
Datum
1 reactie

Details

De klacht

De helpdesk is slecht mijn email wordt niet gelezen. Het duurt ontzettend lang voordat je een antwoord krijgt.

De oplossing

Geen oplossing gewenst, ik heb de dienst al opgezegd

1 reactie

  1. Auteur
    Strato.nl
    Datum
    Beste heer Roman,

    Vervelend om dit te vernemen. Ik zie dat de dienst inmiddels in opzegging werd geplaatst.

    Er zal zeker worden gekeken naar manieren om onze support in de toekomst te verbeteren. Wat betreft de reactietijd zijn wij op dit moment hard bezig met het zoeken naar en het opleiden van nieuwe medewerkers. Door de grote diversiteit en complexiteit van onze producten zal dit proces nog enige tijd in beslag nemen.

    Ik betreur het besluit uw server bij STRATO stop te zetten. Wanneer ik u toch nog ergens van dienst mee kan zijn, hoor ik het graag.

Ook een klacht indienen over Strato.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen