Wij vinden dat Street One hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Street One: Geen pakket, geen geld retour
Details
Klacht
Door een fout bij het sorteercentrum is mijn pakket geweigerd bij het afhaalpunt. Zelf heb ik naar het afhaalpunt gebeld toen ik de weigering op Track&Trace zag. Deze man heeft voor mij uitgezocht hoe het in elkaar steekt. Dit heb ik ook gemeld bij Street-One.Ik heb het pakket nooit in handen gehad. Nu kan ik zeker 3 weken wachten tot dat ik mijn geld weer terug heb. Ik heb inmiddels al 10 e-mails gestuurd want ik wil gewoon mijn geld weer op mijn rekening. Wat een slechte service van Street-One. Ik zal ook nooit meer iets bestellen bij deze klant-onvriendelijke organisatie
Gewenste oplossing
Mijn geld weer op mijn rekening storten, en wel voor het einde van deze week.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.