Klacht Street One: Geen pakket, geen geld retour

Klachtnummer
# 127938
Gebruiker
Silvia
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Door een fout bij het sorteercentrum is mijn pakket geweigerd bij het afhaalpunt. Zelf heb ik naar het afhaalpunt gebeld toen ik de weigering op Track&Trace zag. Deze man heeft voor mij uitgezocht hoe het in elkaar steekt. Dit heb ik ook gemeld bij Street-One.
Ik heb het pakket nooit in handen gehad. Nu kan ik zeker 3 weken wachten tot dat ik mijn geld weer terug heb. Ik heb inmiddels al 10 e-mails gestuurd want ik wil gewoon mijn geld weer op mijn rekening. Wat een slechte service van Street-One. Ik zal ook nooit meer iets bestellen bij deze klant-onvriendelijke organisatie

Gewenste oplossing

Mijn geld weer op mijn rekening storten, en wel voor het einde van deze week.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Street One hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Street One?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen