Klacht Streetwear.nl: Besteld, Betaald, Niet geleverd. OPGELICHT dus.

Slachtoffer streetwear.nl

via www.mijnpolitie.nl aangifte gedaan tegen Floro Biz h/o Streetwear.nl wegens oplichting en fraude. Volgens het uittreksel van kamer van koophandel is de heer A.F. Schipperheijn eigenaar van bovenstaande onderneming.

Op 15 januari 2014 heb ik, via Floro Biz, ook bekend als www.streetwear.nl of www.floro-toys.nl een product besteld, waarbij het aankoopbedrag via i-deal is vooruitbetaald. Het product is door het bedrijf niet binnen de toegezegde 24 uur verzonden. Sterker nog het is niet binnen de wettelijke termijn van 30 dagen geleverd. En het bedrijf reageert niet op verzoek tot contact en is onbereikbaar. Na onderzoek op internet blijkt dat ik niet het enige slachtoffer ben van deze onderneming. Het lijkt erop dat er ook al eerder aangifte is gedaan. Het is daarom ongelooflijk dat dit bedrijf nog steeds actief is en En daarnaast de mogelijkheden/middelen heeft om zijn slachtoffers geld afhandig te maken.

Aankoopbedrag retour inclusief Schadevergoeding. Strafvervolging wegens Oplichting en Fraude.

Wij vinden dat Streetwear.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Slachtoffer streetwear.nl
    Ik wacht al een maand op het bestelde product of op een of andere reactie, Niets......helemaal niets....Gezien alle andere meldingen van klachten verwacht ik dan ook niets meer...

Slachtoffer streetwear.nl

Ook een klacht indienen over Streetwear.nl?