Klacht Stretch en Zo: Bestelling betaald maar niet gekregen

bientje71

Ik heb voor mijn 10 jarige dochter een mini turnpakje laten maken voor haar geluks Beer.
Na weken te moeten wachten en diverse mails verstuurd te hebben kreeg ik eindelijk bericht dat het pakje opgestuurd was.
Echter is dit pakje nooit verstuurd of aangekomen en wil Tineke zoals die vrouw heet niet mij of een nieuw pakje opsturen of mijn geld terugstorten dit tot grote verdriet van mijn 10 jarige dochter

Graag alsnog of het turnpakje opsturen of mijn geld terugstorten.
Daarbuiten heb ik ook €2,50 verzendkosten moeten betalen terwijl er volgens Tineke gewoon een postzegel op zat van nog €1

Stretch & Zo
    Ik ben uitgemaakt voor oplichtster, leugenaar en weet wat al niet meer.
    Ik heb in mijn vakantie notabene gereageerd op mail en op zondag zitten naaien en het pakje verstuurd. Waarom zou ik hierom liegen daar heb ik absoluut geen baat bij. Ik heb u door verwezen naar de algemene voorwaarden waarin staat dat ik niet aansprakelijk ben voor zoekgeraakte post. Dit is de eerste keer in 10 jaar dat er iets zoek raakt en niet door mijn toedoen. Omdat ik uitgemaakt ben voor van alles en nog wat wat niet terecht is moet ik helaas mevrouw teleurstellen hoe sneu ik het ook vind voor de dochter.

bientje71
Helemaal niks,er word ook niet doorverwezen naar de algemene voorwaarden. Ik laat het er niet bij zitten,en zal verdere acties ondernemen. Versturen is op eigen risico en ik heb in de 10 jaar dat ik dit werk doe nog niet een keer gehad dat het niet aangekomen is Misschien dat het nog opduikt want ik heb mijn postcode erop gezet dus wacht het even af met vr.gr. Tineke Vreemd dat in deze mail Tineke aangeeft dat er in die 10 jaar nog niet 1 keer iets niet is aangekomen,terwijl ze in een andere mail weer wat anders zegt, zie mail hieronder. Hallo Sabrina Ik vind het heel vervelend dat het nog niet geleverd is normaal gesproken ben ik heel meegaand en coulant maar als mensen mij gaan beschuldigen van oplichting en dreigen met social media terwijl ik 100% zeker ben van mezelf en ik het pakje verstuurd heb dan kan ik hier hoe jammer voor u dochter ook niet in meegaan. Het gaat me niet om het geld terug te storten maar om het principe.

Ook een klacht indienen over Stretch en Zo?