Klacht Streya.nl: Oplichting

JT autobekleding

Telefonisch zijn wij benaderd door Streya.nl men geeft aan meerder aanvragen te hebben in onze branche. Deze gaan ze doorsturen op het moment dat je met hen in zee gaat. Dit moest voor een jaar, naar lang zeuren mocht dit ook voor 6 maand. Ze geven telefonisch de garantie af dat wanneer er geen 18 offertes per jaar binnen komen je het geld terug ontvangt. Na onze betaling (voor 6 maand) te hebben gedaan is er nooit één offerte binnen gekomen. Hierna willen ze het stilzwijgend verlengen en sturen direct weer een factuur (terwijl u voor 6 maand nog niets hebt gekregen). Vervolgens kun je er volgens hen niet meer onderuit. Wij gaan aangifte doen tegen dit bedrijf en zijn opzoek naar medestanders welke er volgens ons voldoende zijn zo we nu lezen.

Facturen crediteren, Geld terug storten en we hopen dat justitie deze partij aanpakt. Wij doen vandaag aangifte tegen deze partij.

Wij vinden dat Streya.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Streya.nl?