Opgelost door Stroeve Motorsport: Geen reactie, geen levering, komt afspraken niet na

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 386468
Gebruiker
houtim10
Datum
3 reacties

Details

De klacht

31 mei heb ik een KW schroefset besteld ivm lekkende schokdempers van mijn auto, het plan was om deze ivm de veiligheid van de auto voor de aankomende zomervakantie te monteren. Helaas na drie maanden (en meerdere mails en pogingen tot telefoontjes) nog niets ontvangen, terwijl bij dit product een levertijd van 3 tot 5 werkdagen wordt gecommuniceerd.

Enkele weken terug eenmalig een bericht gehad dat het opgelost ging worden, inmiddels blijft het weer stil. Ik begreep uit dit bericht dat persoonlijke omstandigheden een rol hierin spelen waar ik absoluut begrip voor heb, maar feit blijft wel dat ik maandenlang zit te wachten op een schroefset waar ik mijn gehele vakantiegeld aan heb gespendeerd. Dit vind ik zeer teleurstellend, want dit ben ik niet van Stroeve gewend.

De oplossing

Als ik het product ontvang (ivm dat ik voor de auto al een andere oplossing heb moeten zoeken) ga ik dit volgens de voorwaarden van Stroeve retourneren, maar ik heb daar -eerlijk gezegd- gezien deze hele situatie weinig vertrouwen in.

Ik zie graag dat de bestelling in zijn geheel wordt geannuleerd en het aankoopbedrag z.s.m. wordt teruggestort.

3 reacties

  1. Auteur
    houtim10
    Datum
    Ben benieuwd naar een oplossing.
  2. Auteur
    houtim10
    Datum
    Helaas nog geen reactie ontvangen.
  3. Auteur
    Stroeve Motorsport
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Tim, zoals besproken is het bedrag overgemaakt en staat het inmiddels weer op jouw rekening. Nogmaals mijn excuses dat het niet eerder geleverd kon worden door KW.

    Mvg. Stroeve Motorsport

Uiteindelijke oplossing

Auteur
houtim10
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geld is direct teruggestort. Keurig opgelost!!
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Stroeve Motorsport?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen