Opgelost door Stroeve Motorsport: Geen reactie, geen levering, komt afspraken niet na

houtim10

31 mei heb ik een KW schroefset besteld ivm lekkende schokdempers van mijn auto, het plan was om deze ivm de veiligheid van de auto voor de aankomende zomervakantie te monteren. Helaas na drie maanden (en meerdere mails en pogingen tot telefoontjes) nog niets ontvangen, terwijl bij dit product een levertijd van 3 tot 5 werkdagen wordt gecommuniceerd.

Enkele weken terug eenmalig een bericht gehad dat het opgelost ging worden, inmiddels blijft het weer stil. Ik begreep uit dit bericht dat persoonlijke omstandigheden een rol hierin spelen waar ik absoluut begrip voor heb, maar feit blijft wel dat ik maandenlang zit te wachten op een schroefset waar ik mijn gehele vakantiegeld aan heb gespendeerd. Dit vind ik zeer teleurstellend, want dit ben ik niet van Stroeve gewend.

Als ik het product ontvang (ivm dat ik voor de auto al een andere oplossing heb moeten zoeken) ga ik dit volgens de voorwaarden van Stroeve retourneren, maar ik heb daar -eerlijk gezegd- gezien deze hele situatie weinig vertrouwen in.

Ik zie graag dat de bestelling in zijn geheel wordt geannuleerd en het aankoopbedrag z.s.m. wordt teruggestort.

houtim10
    Ben benieuwd naar een oplossing.
    houtim10
    Helaas nog geen reactie ontvangen.
    Stroeve Motorsport
    Tim, zoals besproken is het bedrag overgemaakt en staat het inmiddels weer op jouw rekening. Nogmaals mijn excuses dat het niet eerder geleverd kon worden door KW.

Mvg. Stroeve Motorsport

houtim10
Geld is direct teruggestort. Keurig opgelost!!

Ook een klacht indienen over Stroeve Motorsport?