Opgelost door Stroeve Motorsport: Levert niet, reageert niet op mail, komt eigen afspraken niet na.

content Opgelost
Tonin

7 juni jl 4 stuks spoorverbreders besteld. Per augustus nog steeds niet ontvangen. Meerdere keren over gemailed en gebeld. Reageert niet op mail. Neemt laatste week niet op. 4 weken geleden zouden ze "klaar liggen" en direct op gestuurd worden. Nu, een maand later, na meerdere mails en belpogingen, nog steeds niets ontvangen.

Graag per direct levering, of geld retour.

Tonin

Ook klachtenkompas maakt weinig indruk kennelijk. Het loopt nogal stroef bij Stroeve.

Graag per direct levering, of geld retour.
    Tonin
    Nog steeds actueel. Geen reactie van Stroeve op de klacht en het herhaald indienen daar van.
    Stroeve Motorsport
    Hallo Ton

Zoals vanmiddag telefonisch besproken verstuur ik vandaag als alternatief de 16mm spacers met de juiste wielbouten naar u. Ik zal u vanavond rond 18.00 de Post NL Tracking mailen. Het zal morgen bij u afgeleverd worden

Gerjan Stroeve
    Tonin
    Hallo Gerjan. Ontvangen. Hartelijk dank. Gezien de familie omstandigheden bleek de vertraging verklaarbaar. Veel sterkte.

Hartelijke groet, Ton

Tonin

Ook een klacht indienen over Stroeve Motorsport?