Opgelost door Stroeve Motorsport: Levert niet, reageert niet op mail, komt eigen afspraken niet na.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 381150
Gebruiker
Tonin
Datum
4 reacties

Details

De klacht

7 juni jl 4 stuks spoorverbreders besteld. Per augustus nog steeds niet ontvangen. Meerdere keren over gemailed en gebeld. Reageert niet op mail. Neemt laatste week niet op. 4 weken geleden zouden ze "klaar liggen" en direct op gestuurd worden. Nu, een maand later, na meerdere mails en belpogingen, nog steeds niets ontvangen.

De oplossing

Graag per direct levering, of geld retour.

4 reacties

  1. Auteur
    Tonin
    Datum
    De klacht
    7 juni jl 4 stuks spoorverbreders besteld. Per augustus nog steeds niet ontvangen. Meerdere keren over gemailed en gebeld. Reageert niet op mail. Neemt laatste week niet op. 4 weken geleden zouden ze "klaar liggen" en direct op gestuurd worden. Nu, een maand later, na meerdere mails en belpogingen, nog steeds niets ontvangen.

    Ook klachtenkompas maakt weinig indruk kennelijk. Het loopt nogal stroef bij Stroeve.

    De oplossing
    Graag per direct levering, of geld retour.
  2. Auteur
    Tonin
    Datum
    Nog steeds actueel. Geen reactie van Stroeve op de klacht en het herhaald indienen daar van.
  3. Auteur
    Stroeve Motorsport
    Datum
    Hallo Ton

    Zoals vanmiddag telefonisch besproken verstuur ik vandaag als alternatief de 16mm spacers met de juiste wielbouten naar u. Ik zal u vanavond rond 18.00 de Post NL Tracking mailen. Het zal morgen bij u afgeleverd worden

    Met vriendelijke groet,
    Gerjan Stroeve
  4. Auteur
    Tonin
    Datum
    Hallo Gerjan. Ontvangen. Hartelijk dank. Gezien de familie omstandigheden bleek de vertraging verklaarbaar. Veel sterkte.

    Hartelijke groet, Ton

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Tonin
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Stroeve Motorsport?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen