7 juni jl 4 stuks spoorverbreders besteld. Per augustus nog steeds niet ontvangen. Meerdere keren over gemailed en gebeld. Reageert niet op mail. Neemt laatste week niet op. 4 weken geleden zouden ze "klaar liggen" en direct op gestuurd worden. Nu, een maand later, na meerdere mails en belpogingen, nog steeds niets ontvangen.
De oplossing
Graag per direct levering, of geld retour.
4 reacties
Auteur
Tonin
Datum
De klacht 7 juni jl 4 stuks spoorverbreders besteld. Per augustus nog steeds niet ontvangen. Meerdere keren over gemailed en gebeld. Reageert niet op mail. Neemt laatste week niet op. 4 weken geleden zouden ze "klaar liggen" en direct op gestuurd worden. Nu, een maand later, na meerdere mails en belpogingen, nog steeds niets ontvangen.
Ook klachtenkompas maakt weinig indruk kennelijk. Het loopt nogal stroef bij Stroeve.
De oplossing Graag per direct levering, of geld retour.
Auteur
Tonin
Datum
Nog steeds actueel. Geen reactie van Stroeve op de klacht en het herhaald indienen daar van.
Auteur
Stroeve Motorsport
Datum
Hallo Ton
Zoals vanmiddag telefonisch besproken verstuur ik vandaag als alternatief de 16mm spacers met de juiste wielbouten naar u. Ik zal u vanavond rond 18.00 de Post NL Tracking mailen. Het zal morgen bij u afgeleverd worden
Met vriendelijke groet, Gerjan Stroeve
Auteur
Tonin
Datum
Hallo Gerjan. Ontvangen. Hartelijk dank. Gezien de familie omstandigheden bleek de vertraging verklaarbaar. Veel sterkte.
Hartelijke groet, Ton
Uiteindelijke oplossing
Auteur
Tonin
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
Ook een klacht indienen over Stroeve Motorsport?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.