Opgelost door Stroeve Motorsport: Schokdemper besteld, nooit ontvangen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 146279
Gebruiker
thedutchrockstar
Datum
1 reactie

Details

De klacht

29 juni 2015 heb ik bij dit bedrijf een schokdemper besteld voor mijn MX5, na de bestelling hebben ze mij binnen 5 minuten gebeld om te bevestigen dat de bestelling binnen was en om te verifiëren dat het om maar één schokdemper ging. Hierbij werd aangegeven dat de levertijd van 2 tot 4 weken kon duren. Een flinke tijd later had ik nog niks gekregen en heb ik mijn eerste mailtje gestuurd. Over de loop der tijd heb ik ondertussen meerdere mailtjes gestuurd en meerdere keren proberen hun telefonisch te bereiken... Elke keer zonder gehoor. Ondertussen zitten we in 2016 heb ik al lang andere schokdempers onder mijn auto (deze bij een ander bedrijf besteld) en heeft stroevemotorsport nooit geleverd.

De oplossing

Gezien de schokdempers ondertussen al vervangen zijn wil ik gewoon mijn geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Stroeve Motorsport is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    thedutchrockstar
    Datum
    Vanmorgen een mailtje gekregen met excuses en dat het was opgelost. Ze konden niet verklaren waarom ze de mailtjes niet onder ogen hadden gekregen alleen dat dit niet hun normale gang van zaken was. Ik ben in ieder geval dik tevreden met de oplossing!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
thedutchrockstar
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Stroeve Motorsport?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen