Opgelost door Stroeve Motorsport: Schokdemper besteld, nooit ontvangen

thedutchrockstar

29 juni 2015 heb ik bij dit bedrijf een schokdemper besteld voor mijn MX5, na de bestelling hebben ze mij binnen 5 minuten gebeld om te bevestigen dat de bestelling binnen was en om te verifiëren dat het om maar één schokdemper ging. Hierbij werd aangegeven dat de levertijd van 2 tot 4 weken kon duren. Een flinke tijd later had ik nog niks gekregen en heb ik mijn eerste mailtje gestuurd. Over de loop der tijd heb ik ondertussen meerdere mailtjes gestuurd en meerdere keren proberen hun telefonisch te bereiken... Elke keer zonder gehoor. Ondertussen zitten we in 2016 heb ik al lang andere schokdempers onder mijn auto (deze bij een ander bedrijf besteld) en heeft stroevemotorsport nooit geleverd.

Gezien de schokdempers ondertussen al vervangen zijn wil ik gewoon mijn geld terug.

Stroeve Motorsport is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

thedutchrockstar
    Vanmorgen een mailtje gekregen met excuses en dat het was opgelost. Ze konden niet verklaren waarom ze de mailtjes niet onder ogen hadden gekregen alleen dat dit niet hun normale gang van zaken was. Ik ben in ieder geval dik tevreden met de oplossing!

thedutchrockstar

Ook een klacht indienen over Stroeve Motorsport?