Klacht Struik Schiedam: Ondeskundig behandelde meubels

trudy

Ter restauratie aangeboden salontafel + set bijzettafels totaal verprutst retour ontvangen.

Een vergoeding voor het kopen van een nieuwe set tafels

Struik Schiedam
    Geachte mevrouw[gegevens verwijderd door moderator] ,ik willem struik heb u aangeboden ,om de tafels overnieuw te behandelen,waar u mijn wettelijk gezien de gelegenheid voor moet geven.nu eist u van mijn,€900,00 Om nieuwe tafels te kunnen kopen,het geen geheel in strijd is met de wettelijke bepalingen,deze schrijven namelijk voor,om mij in de gelegenheid te stellen om uw tafels overnieuw te doen daar u aan mij nog in het geheel niets betaald heeft,vind ik dit voorstel uwerzijds geheel absurd, de afgesproken prijs was €2000,00 euro in tegenstelling tot uw eis, zou ik van u €2000,00 euro kunnen vragen,voor reeds gedane arbeid, daar u mij niet in de gelegenheid stelt om uw klacht op te lossen.ik stel voor om uw tafels overnieuw te doen,daar ik niet gewend ben om eventuele klachten op deze manier op te lossen,daar ik altijd voor kwaliteit en tevreden klanten ga.kort samengevat,ik wil de tafels overnieuw doen, zodat u tevreden bent,wanneer u dit niet wilt,verwacht ik van u de betaling van€2000,00 nu staan de meubels bij u in huis u heeft er plezier van en ik een koste post van €2000,00 euro dus ik wil graag de meubels op hallen en de klacht wat u heeft oplossen mvg meubelstoffeerderij struik.

Ook een klacht indienen over Struik Schiedam?