Klacht Student Verhuis Service: (Mondelinge) overeenkomst wordt geannuleerd door SVS en resulteert in gevolgschade

Klachtnummer
# 271097
Gebruiker
Mieke1982
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op 15 augustus 2017 spreek ik telefonisch met de planner van de Internationale verhuizingen van Student Verhuis Service. Hij geeft aan dat hij 1 september een verhuizing kan regelen van een stad in Nederland naar een een stad in Duitsland. Bij deel 1 van de verhuizing midden juli 2017 pasten namelijk niet alle spullen in de verhuiswagen (uit de Algemene Voorwaarden van SVS blijkt dat de verantwoordelijkheid hiervoor bij de klant ligt). Hoe dan ook, ik boek op 15 augustus een vlucht naar Nederland zodat ik 1 september aanwezig kan zijn bij de verhuizing van onze resterende spullen (en per mail informeer ik diezelfde dag de planner van SVS). Op vrijdag 18 augustus ontvang ik vervolgens een kort mailtje waarin aangegeven wordt dat de verhuizing niet kan doorgaan (en er wordt een aanbod voor de week erna gedaan). Heikel punt is dat ik een mondelinge overeenkomst had maar dat ik geen schriftelijke bevestiging heb ontvangen van de verhuizing van 1 september. De planner gaf echter aan dat het erg druk was en om die reden maakte ik me aanvankelijk geen zorgen. Hoe dan ook, het mag duidelijk zijn dat ik zeer ontstemd was toen ik vrijdag om 18.00u het mailtje ontving. Ik belde direct terug en hoorde dat de planner reeds naar huis zou zijn. Ik zou 19 september worden teruggebeld maar dit gebeurde niet. Uiteindelijk rijdt mijn partner komend weekend op en neer met een gehuurde bus (totaalprijs van 600 euro voor de bus en de benzine) en heb ik een prijzig (450 euro, want twee weken van tevoren gekocht) ticket gekocht dat ik niet kan annuleren. Samenvattend vind ik het geheel zeer onklantvriendelijk.

Gewenste oplossing

Een redelijke oplossing vind ik de terugbetaling van mijn vlucht die ik 15 augustus heb geboekt na de mondelinge overeenkomst met de planner van SVS.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Student Verhuis Service hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Student Verhuis Service?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen