Wij vinden dat Student Verhuis Service hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Student Verhuis Service: nachtmerrie van een verhuizing met veel schade door onkundig personeel.
Details
Klacht
op 180222 verhuisd met studentverhuisservice Amsterdam. bijzonder onkundig, slecht ingelicht en vloekend personeel. ze namen heel lang pauze zonder dit te melden. ze hebben een paar te verhuizen spullen achter gelaten maar wel een aantal spullen van de buren, die niet in of in de buurt van mijn flat stonden, meegenomen. ze hebben veel schade veroorzaakt, oa n kapotte lamp, beschadigde kast, uit de muur getrokken stopcontact én een nieuwe matras die de gracht in waaide omdat deze los op de lift lag. de rekening was 180e meer dan in hun prijsindicatie stond.de mail aan het bedrijf, waarin stond wat mis en kapot was gegaan, werd niet beantwoord. na 14 dagen stilte om n reactie gevraagd en toen kwam er een aanbod van 100e vergoeding en verscholen zij zich achter de storm van die dag. het waaide idd al flink maar de storm was nog niet op zijn hevigst én hadden we helemaal voor kunnen zijn als ze niet een ongeveer n uur gepauzeerd hadden.
Gewenste oplossing
een tegoedkoming in de verhuiskosten en een schadevergoeding.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.