Klacht Student Verhuis Service: Afhandeling kapot raam door verhuisbedrijf

Klachtnummer
# 302768
Gebruiker
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Schade aan raam ontstaan. Verhuizer herft niks gezegd. Na 10 dagen heb ik eindelijk telefonisch Studenten Verhuis Service kunnen bereiken. Er wordt geantwoord; "Dan ga ik eerst even de betreffende personen vragen wat er gebeurd is". En er is altijd nog een eigen risico van 450 euro.

Gewenste oplossing

De verzekering wordt ingeschakeld om het kaoptte raam te repareren. Zonder eigen risico. Excuus voor de slechte service. "Studenten verhuis Service"

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Student Verhuis Service hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Student Verhuis Service?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen