Klacht Student Verhuis Service: De geleden schade is nog steeds niet vergoed, zelf na inleveren bewijs.

Klachtnummer
# 373357
Gebruiker
FS26042019
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op 26 april 2019 zijn we verhuist. We hebben de hulp van Studenten Verhuisservice ingeschakeld. Door enorm slecht handelen van 1 van de studenten hebben we flinke schade aan ons antieke dressoir. We hebben dit ter plekke gemeld en ze hebben ons toegezegd dit netjes af te handelen. Dit is tot op heden nog steeds niet gebeurd. Ik heb ondertussen meerdere malen gemaild, en krijg alleen steeds een standaard antwoord en een hele lijst met 'voorwaarden'. Los het eens netjes op jongens! De student zelf (Meneer Q) heeft het ter plekke toegegeven dat hij de fout heeft gemaakt en heeft ook zelf foto's gemaakt, net als wij. Alle gegevens en bewijs zijn binnen bij Studenten Verhuisservice, dus waarom betalen jullie niet? Meneer Q heeft ook nog een mega grote flatscreen mee naar huis gekregen van ons. Niet alleen de lusten omarmen jongens, ook de lasten. Dit is belangrijk voor ons.

Gewenste oplossing

Studenten Verhuisservice heeft de schademelding ontvangen, het bewijs en het bedrag wat de restauratie zou gaan kosten. Wij willen dat de Studenten Verhuisservice over gaat tot betaling.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Student Verhuis Service hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Student Verhuis Service?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen