Wij vinden dat Student Verhuis Service hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Student Verhuis Service: Schade slecht (niet) afgehandeld
Details
Klacht
Twee jaar geleden is mijn vader overleden. Ik heb toen tijdelijk in zijn huis gewoond tot het een jaar terug., in juli, verkocht werd. Omdat ik nog geen nieuw huis had, moesten de spullen tijdelijk in de opslag. In oktober 2017 kon ik in mijn nieuwe huis.De verhuizingen zijn gedaan door studentenverhuisservice.nl uit Amsterdam. Helaas zijn ze een beetje slordig geweest.
-butsen op m'n kasten, een kast die zelfs helemaal overgeschilderd moest worden (heb ik verder niet geclaimd)
-de brievenbus van de buurman stukgereden, zouden ze met hem regelen. Bleken ze niet gedaan te hebben dus heb ik hem, naast veel excuses, €50 voor een nieuwe gegeven. Deze heb ik geclaimd. Na veeeeel gedoe wilde ze dat wel vergoeden, maar ik moest dan wel een bon overleggen. Die heb ik niet, maar ze mogen de buurman van me bellen. Niks meer gehoord.
-de verhuizers zouden zelfstandig vanuit de opslag de spullen naar (Drenthe, waar ik op dat moment in het nieuwe huis was) brengen. Op de dag van de verhuizing belden ze me dat ze het pinapparaat vergeten waren. Dat gaf veel gedoe. Ze vroegen ook wat ze met de sleutels van de opslag moesten doen. Ik vroeg ze sleutels en slot bij de Shurguard opslag af te geven.
Blijkbaar waren ze teveel bezig met het vergeten pinapparaat en hebben ze dat niet gedaan. Een maand na de verhuizing kreeg ik dus een nieuwe rekening van de Shurguard omdat de box nog op slot zat.
Contact opgenomen met studentenverhuisservice. David, manager aftersales, zegt dat de verhuizers zeggen dat ze mij de sleutels op de dag van de verhuizing hebben gegeven. Dat is niet waar. Dan had ik geweten dat er wat mis was en de extra boxhuur kunnen voorkomen. Kosten €200 weigeren ze te vergoeden omdat ze "achter hun werknemers staan", m.a.w. Ik vertel niet de waarheid, de verhuizers wel.
-ergens tijdens de verhuizing is de doos met m'n vader's muntcollectie verdwenen. Ik heb hiervoor geen claim ingediend, het ze wel laten weten.
-en dan het allerergste. Mijn vader's urn met de als is verdwenen. In eerste instantie kon ik het niet geloven en was ik in shock. Dit heb ik ze dus pas enkele maanden geleden laten weten, nadat ik alles keer op keer doorzocht had. Geen claim ingediend. Hun reactie was omdat ik zo laat was met melden ze er niks aan kunnen doen. Dat vroeg ik ook niet, ik wilde alleen wel laten weten wat hun slordigheden met niet alleen financieel hadden gekost.
Intussen zijn we maanden verder.
Gewenste oplossing
Ik wil de €375 schadekosten die ik door jullie slordigheden heb gemaakt terug.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.