Wij vinden dat Student Verhuis Service hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Student Verhuis Service: verdubbeling ingeschatte tijd
Details
Klacht
este Student Verhuis Service,Gisteren hebben uw collega's de verhuizing vanaf de Amstelvlietstraat 359 naar Shurguard volbracht. Echter was de werkelijke tijd een verdubbeling van de onderstaande ingeschatte tijd. Dit terwijl er 2 helpers zeer gedreven en toegewijd hebben meegeholpen om te tillen, slepen etc. Dit kunnen uw collega''s Igor en Niels die hard hebben gewerkt bevestigen.
Dat het enigszins uitloopt is te begrijpen alleen een verdubbeling van de ingeschatte tijd is zeer opmerkelijk en klopt niet. Vooraf heb ik uitgebreid met uw collega's telefonisch gesproken en zijn alle checklijsten afgegaan voordat we hebben ingeboekt.
Het is te concluderen dat de ingeschatte tijd veel te krap is ingezet. Uw collega's waren geen 1,5 uur bezig met 2 kasten en 2 bedden maar minstens dubbel zoveel, naast onvoorziene omstandigheden.
We hebben een betaling van 595 euro volbracht. Mijn verzoek is om een restitutie op basis van onrealistische inschat tijd van 200 euro te ontvangen.
Met plezier maken we ook in de toekomst gebruik van uw services, mits u tegemoetkomt met deze restitutie.
Met vriendelijke groet,
Biljana Vidovic
Gewenste oplossing
een terugvordering/restitutie van 200 euro naar IBANNL13INGB0005479510Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.