Opgelost door Studentaanhuis.nl: Geen service bij klacht na bezoek aan huis van Studentaanhuis.nl

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 109307
Gebruiker
ABS
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Op 8 mei jl. ontvingen we een student aan huis van Studentaanhuis.nl
Bij het doornemen van de klachten werd er een oplossing hiervoor uitgelegd en toegepast. Echter bleek in de dagen erna dat de traagheid van de laptop nog steeds hetzelfde en nu word zelfs het scherm regelmatig zwart. Daarnaast lijkt het ook of er luid een cd wordt rondgedraaid in de pc terwijl deze hier niet in aanwezig is.

Vandaag 2x gebeld met student aan huis, ik kan opnieuw een student ontvangen (tegen tarief) hier ga ik niet mee akkoord. Ik zou door een leidinggevende terug gebeld worden maar dit is niet gebeurd.

De oplossing

Crediteren van factuur of kosteloos een andere student aan huis die de computer weer naar behoren laat werken. (Laptop is slechts 1 jaar oud)

3 reacties

  1. Auteur
    Studentaanhuis.nl
    Datum
    Geachte mevrouw Bos,De klacht is behandeld en een herstelafspraak heeft inmiddels plaatsgevonden, naar uw tevredenheid zoals u ons per mail heeft laten weten. Met vriendelijk groet,
    Student aan Huis
  2. Auteur
    ABS
    Datum
    Alles is inderdaad inmiddels naar tevredenheid opgelost.
    Complimenten voor de service en afhandeling!
  3. Auteur
    ABS
    Datum
    Alles is inderdaad inmiddels naar tevredenheid opgelost.
    Complimenten voor de service en afhandeling!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
ABS
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Studentaanhuis.nl?