Opgelost door Studentaanhuis.nl: geld van mijn bank afgehaald ten onrechte. ik wil mijn geld terug

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 174777
Gebruiker
loeky
Datum
2 reacties

Details

De klacht

geen diensten verricht . wel mijn geld ingepikt geef terug!!!!!!!~!!!
ik wil mijn € 12 heel gauw terug
jsschneider@hetnet.nl

De oplossing

zo snel mogelijk mijn geld terug € 12.- anders maak ik dit bekend op de radio nh
dit hebben jullie te onrechte er afgehaald mijn geld terug

2 reacties

  1. Auteur
    Studentaanhuis.nl
    Datum
    Geachte mevrouw Schneider,

    U heeft net met ons gesproken.

    Via email en post sturen we u het formulier toe met daarop uw machtiging, die u ons heeft gegeven voor het afschrijven van de 12 euro. Uit uw reactie begrijpen we dat dit bij u niet duidelijk was en hebben daar een oplossing voor afgesproken.

    Met vriendelijk groet,
    Studentaanhuis.nl
  2. Auteur
    loeky
    Datum
    studenten aan huis heeft beloofd de € 12.
    aan mij terug te storten.daar wil ik even op wachten
    ik wi lklachtenkompas hartelijk bedanken voor de bemiddeling
    met vriendelijke groet

Uiteindelijke oplossing

Auteur
loeky
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Studentaanhuis.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen