Opgelost door Studentaanhuis.nl: Installatie van de printer is nog steeds niet ok. Smartphone idem, krijg nog steeds geen app erop

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 58660
Gebruiker
asnof
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Heb hierover 2 weken geleden al een mail gestuurd en ben toen op vakantie gegaan.
Zie dat het bedrag nu afgeschreven is, maar wil wel graag bericht wat er aan gedaan wordt. Heb de printer NODIG!
Moet toch niet moeilijk zijn een printer te installeren??? Een oplossing heb ik niet, daarom ben ik lid van u!

De oplossing

Graag zo snel mogelijk iemand die mij zeker met de printer kan helpen, anders ben ik zal ik mijn lidmaatschap op moeten zeggen en ik vind dat dan jammer.

2 reacties

  1. Auteur
    Studentaanhuis.nl
    Datum
    Geachte mevrouw Vermeulen,U heeft net met mij gesproken. De tijd voor de afspraak in april passen we aan. De nieuwe afspraak staat voor 6 mei om 16:00. Met vriendelijke groet,
    Eisse Nienhuis
    Studnetaanhuis.nl
  2. Auteur
    asnof
    Datum
    naar tevredenheid opgelost!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
asnof
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Studentaanhuis.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen