Opgelost door Studentaanhuis.nl: Na bezoek student laptop onbruikbaar geworden

Zomerland

Op 3 juni bezoek gehad; laptop ventilator maakte veel geluid en leek het zwaar te hebben. Allereerst werd Norton eruit gehaald en na wat gepruts starte de laptop niet meer op. Dit maakte hij vaker mee en ik moest maar gewoon een nieuwe kopen. Daarin werd ik uitgebreid geadviseerd maar mijn probleem was groter dan daarvoren.
Bij inlevering bij een computerzaak gebleken dat harde schijf was gecrashed en nu ben ik veel gegevens kwijt. Inmiddels is per abuis 3 x € 37 euro van mijn rekening geschreven en wellicht gaat men er 2 van terugstorten. Eigenlijk wil ik de 1e betaling ook terug want door dit bezoek ben ik niet erg gelukkig geworden!

Graag volledig bedrag terugstorten (3x) en contract beëindigen.

Studentaanhuis.nl
    Geachte heer Zonderland,

Bedankt voor uw melding. De dubbele betaling (2x €37) wordt deze week overgemaakt op uw rekening. Onze excuses voor dit ongemak. Verder heb ik u geprobeerd te bellen over de werkzaamheden van onze student. Helaas was u op dat moment niet bereikbaar. Wellicht kunt u ons via email laten weten wanneer het een goede tijd of dag is om u te bellen? U kunt ons mailen op info@studentaanhuis.nl.

Alvast bedankt.

Student aan Huis
    Studentaanhuis.nl
    Geachte heer Zonderland,

Zojuist heb ik u gesproken en een regeling getroffen mbt de kosten van de afspraak. Hiervan heb ik u ook een bevestigingsmail gestuurd.

Student aan Huis
    Netjes opgelost!

Zomerland

Ook een klacht indienen over Studentaanhuis.nl?