Klacht Studentaanhuis.nl: onopgelost probleem met mediaspeler

reindje

Ik heb een Minix Neo X8-H Plus mediabox gekocht. Op de één of andere manier lukte mij het niet pm het probleem te verhelpen. Ik heb toen contact gezocht met Student aan huis. Ze hebben iemand gestuurd die er de ballen verstand van had. Ondanks dat moest ik wel betalen. Ze hadden gewoon maar iemand gestuurd. Het zou ze gesierd hebben als ze alsnog iemand anders hadden gestuurd die mijn probleem wel kon oplossen. Ik heb uiteindelijk weer iemand anders in de arm moeten nemen. Dat koste ook weer geld. Zij zouden eigenlijk op basis van 'no cure no pay. moeten werken. Dat is wel zo eerlijk. Ze hebben het probleem niet opgelost. Op zo'n manier kan je altijd wel (oneerlijk) geld verdienen. Of je betaald terug of je stuurt alsnog iemand die wel kennis van zaken heeft. Het probleem was een bepaalde instelling. Uiteindelijk zit ik ook nu aan een jaarabonnement vast. Anders wordt je niet geholpen. Ik vraag me af of dat mag. Als je geen lid bent dan word je niet geholpen.

M.v.g.
Chris

Restitueren van het lidmaatschap en de reeds betaalde kosten.

Studentaanhuis.nl
    Geachte meneer Reindertsen,

U heeft eerder contact met ons gehad. We hebben toen aangegeven, dat we niet no cure no pay kunnen hanteren voor onze afspraken. Ongeacht het resultaat moeten we kosten in rekening brengen, maar omdat het probleem niet opgelost is door de student, hebben we van het uur wat we in rekening hebben gebracht een half uur teruggestort.

Uw lidmaatschap zullen we hierbij per direct stopzetten. De de 12 euro die u hiervoor heeft betaald, laten we terugstorten op uw rekening.

Studentaanhuis.nl

reindje
    Als een monteur in een garage niet weet hoe hij een storing moet oplossen komt er een andere monteur die het wel kan. De storing wordt in ieder geval opgelost. Als mijn verwarmingmonteur het niet weet op te lossen, betaal ik er ook niet voor.

reindje

Ook een klacht indienen over Studentaanhuis.nl?