Opgelost door Studentaanhuis.nl: studentaanhuis

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 194654
Gebruiker
margriet
Datum
4 reacties

Details

De klacht

student thuis geweest, pc na gekeken het een en ander veranderd zoals mailadres, die is veranderd naar outlook maar ben nu al mijn contactpersonen kwijt, krijg allemaal rare dingen te zien security overview, valid certificatie, student heeft avast er op gezet, en nu krijg ik steeds avast is uitgeschakeld. en ga zo maar door. ben nu nog verder van huis als ik was. kan niet meer emailen, want dan ben ik niet beveilgd staat er.het is een ramp.
wil mijn geld terug voor de niet opgeloste diensten, wil wel voor uit , maar niet achteruit geholpen worden

De oplossing

ik ben hier niets maar dan ook niets mee opgeshoten, is alleen maar erger geworden.

ik wil van het hele contract af, en mijn geld terug.
dus niet incasseren

4 reacties

  1. Auteur
    Studentaanhuis.nl
    Datum
    Geachte mevrouw de Graaf,

    Gister heeft mijn collega contact met u gehad via de telefoon en een oplossing met u besproken.

    Met vriendelijke groet,
    Studentaanhuis.nl
  2. Auteur
    margriet
    Datum
    ik wacht nog op betaling
  3. Auteur
    Studentaanhuis.nl
    Datum
    Geachte mevrouw de Graaf,

    Het bedrag is gister middag overgemaakt op uw rekening. Het zal dan vandaag of misschien morgen op uw rekening staan.

    Met vriendelijke groet,
    Studentaanhuis.nl
  4. Auteur
    margriet
    Datum
    oke, bedankt voor de medewerking

Uiteindelijke oplossing

Auteur
margriet
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Studentaanhuis.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen