Klacht StudentCar: Annuleringskosten

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 117831
Gebruiker
jellejansen1988
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Op 29 juni 2015 heb ik een aantal keer een reservering gemaakt en deze weer ruim op tijd geannuleerd. Hiervoor heeft Studentcar €22,50 aan annuleringskosten in rekening gebracht.
Studentcar heeft naar mijn inziens stilzwijgend deze kosten ingevoerd, aangezien eerder reserveringen altijd kosteloos konden worden geannuleerd, mits op tijd gemeld.
Ik vind deze vorm van verborgen kosten zeer kwalijk!

Gewenste oplossing

Ik verwacht van Studentcar een volledige vergoeding van de annuleringskosten, aangezien deze nooit helder gecommuniceerd zijn.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat StudentCar hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    jellejansen1988
    Datum
    Studentcar is niet aangesloten bij klachtkompas.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over StudentCar?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen