Klacht StudentCar: Foutieve factuur en negeren klacht

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 78972
Gebruiker
J v.d. Poel
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 3/8/14 reserveer ik een studentcar van 13:15 - 19:30 (reservering 30479). Bij de auto aangekomen bleek de accu leeg. Een medewerker boekt de reservering om naar een andere auto. De nieuwe reservering start echter om 11:45, terwijl ik pas om 14:15 in die tweede auto kan (ook hier problemen).
De factuur brengt niet alleen 2,5 uur te veel in rekening, maar laat mij ook betalen voor de telefoontjes.
Op 4/8/14 mail ik de klantenservice. Op 6/8/14 dien ik een klacht in via de website. Op beide berichten geen reactie.
Op 26/9/14 krijg ik eindelijk bericht, maar van de debiteuren. Ik antwoord waarom ik de factuur niet betaal en vraag of ik een nieuwe factuur kon krijgen. Diezelfde mail stuur ik door naar de klantenservice. Op beide geen reactie.
Op 2/10/14 bel ik de klantenservice, en krijg iemand aan de lijn die me de volgende dag terug zal laten bellen. Voor de zekerheid stuur ik nog een mailtje met de details van het gesprek, mijn telefoonnummer en de klacht. Geen reactie.

De oplossing

Ik wil een nieuwe factuur, waarop enkel de uren die ik daadwerkelijk in de auto kon in rekening worden gebracht, en waarbij ik niet hoef te betalen voor de telefoongesprekken die ik moest plegen om in een auto te kunnen.
Excuses voor het negeren van iedere poging tot contact lijken me ook op z’n plaats.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat StudentCar hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    J v.d. Poel
    Datum
    Studentcar blinkt uit in het negeren van klachten en pogingen tot het maken van contact in het algemeen...

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J v.d. Poel
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over StudentCar?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen