Klacht StudentCar: Opgezegd maar ik blijf facturen / aanmaningen ontvangen

Klachtnummer
# 145889
Gebruiker
W. Bakker
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 10 augustus mijn abonnement opgezegd. Per mail een bevestiging gehad dat mijn abonnement per 1 september is beëindigd.
In oktober, november en december een factuur ontvangen. Hierover per mail contact gehad maar geen reactie. Op 13 november telefonisch contact gezocht. Tijdens dit telefoon gesprek is er nogmaals aangegeven dat nu alles juist in de systemen staat en dat alle facturen die na 1 september verstuurd zijn, zijn gecrediteerd.
Helaas blijkt dit verhaal niet juist te zijn omdat ik vandaag een aanmaning ontvang voor de nog openstaande facturen van oktober, november en december.

De oplossing

Administratie op orde, geef facturen / aanmaning meer per mail en een excuses.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat StudentCar hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over StudentCar?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen