Klacht Studentenbox: Via studentenbox aangemeld en zou een Senseo ontvangen, deze is nooit geleverd.

Peijnenburg

Via Studentenbox (SB) heb ik me op 28-01-'19 aangemeld voor een woonverzekering bij Centraal beheer Achmea. Als ik dit zou doen zou ik een Senseoset opgestuurd krijgen twv 80 euro, binnen 2 weken. Hier is niet aan voldaan.

Samenvatting:
28-01: Ik meld me aan en verzoek een grijze Senseo op te sturen.
28-01: (SB) We wachten op goedkeuring van Achmea.
20-02: Ik stuur nog maar een mail na 3 weken aangezien ik niets hoor.
21-02: (SB) We lopen achter het duurt 5 a 6 weken.
07-03: Ik mail na 5,5 week waar mijn product blijft.
21-03: Ik mail na 2 maanden dat ik nog niets heb.

Geen reacties dus dan maar via Messenger van Facebook.
27-03: Goede dag kan ik nog lid worden van jullie? Direct reactie van (SB)
27-03: Ik zeg dat ik al lid ben en leg het probleem uit en hoor niets meer.
29-03: Nog een keer contact gezocht via Facebook Messenger. Ze gingen het uitzoeken
31-03: Contact via Messenger. Geen reactie.
01-04: Ik vraag of er al iets duidelijk is?
03-04: (SB) Nog niks. Mijn collega is in contact met AWIN om uit te zoeken wat er is.
06-04 / 08-04 / 09-04 / 11-04: Bericht via Messenger, geen reactie.
12-04: (SB) Hoi Roy, Wij hebben de case voorgelegd bij Achmea en zolang wij geen goedkeuring krijgen, kunnen wij geen pakket opsturen.
12-04: Direct gebeld met Achmea en die gaven aan dat Studentenbox kan zien dat ik ben aangemeld en aan de voorwaarde voldoe maar dat vanuit de SB geen actie was ondernomen, geen reactie van SB.
17-04 / 20-04 / 24-04 / 29-04: Bericht verstuurd via Messenger, geen reactie.

*Aangezien het contact slecht verloopt heb ik mijn verzekering na 2 maanden gestopt echter vind ik dat ik wel recht heb op mijn senseopakket.
29-04: (SB) Excuses voor de late reactie! Jouw aanvraag is afgekeurd door Centraal beheer. Kan het bv zijn dat jij je verzekering al hebt opgezegd!
29-04: Ik vraag om een adres om een aangetekende brief te verzenden.
29-04: (SB)Het adres geven we niet. Arag mag mailen naar inboedel@studentenbox.nl tnv Maartje van Dijk.
Hierna nog tenminste 7 keer gemaild naar verschillende mailboxen. Echter geen reactie.

Oplossing: lever mij alsnog de Senseo.

Alsnog het Senseo pakket leveren.

Wij vinden dat Studentenbox hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Peijnenburg
Er is gereageerd met een mail dat de advocaat en de consumentenbond maar contact moeten opnemen. Een telefoonnummer of adres geven ze niet enkel een mail adres waar sporadisch wordt gereageerd. Waardeloos. Geen eigen verantwoording dan wel initiatief nemen.

Ook een klacht indienen over Studentenbox?