Klacht StudentenMacBook: Niet voldoen aan levertijd en slechte communicatie

Klachtnummer
# 338338
Gebruiker
RickvdR
Datum
0 reacties

Details

Klacht

MacBook besteld op 19 november. Verwachte levertijd was 2-3 weken. Bij het bestellen gaven ze 27 november als verwachtte leverdatum. Nu komt men met het verhaal dat ze door de black friday actie en de feestdagen problemen hebben met levenden. Woensdag 19 december komt een uitgebreide mail, hiermee kwamen ze afgelopen dinsdag (11 december) als reactie. Bovendien geven ze in de mail aan dat ze zijn gesloten. Mijn klacht gaat over de belabberde communicatie en niet voldoen aan de levertijd. Ik heb namelijk hen constant moeten vragen over updates mbt de bestelling.

Gewenste oplossing

Eerlijk zijn en de MacBook leveren. Ik heb de vrijdag voor de black friday actie mijn bestelling geplaatst en nu worden de black friday actie en feestdagen als excuses gebruikt

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat StudentenMacBook hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over StudentenMacBook?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen