Klacht StudentenMacBook: Onprofessioneel bedrijf

Cherrelin

Ik heb een macbook besteld bij Studentenmacbook.nl ze hadden zogenaamd een actie van 10% korting op een tweedehands laptop. Deze laptop zou binnen 3-7 werkdagen binnen zijn. Vervolgens omdat de actie storm is gelopen. Moest ik 1 maand wachten op mijn laptop. Iedere keer kwamen ze met excuses. Sorry er waren problemen met de leverancier blablabla. Volgende week heb je het. Eindstand weer geen laptop.

Eindstand hebben ze beloofd me een korting te geven. Deze korting zouden ze terug overmaken op mijn rekening. Daar moet ik ook wekelijks om vragen waarom het nog steeds niet is gebeurd. Vervolgens heb ik mijn laptop gekregen. Heeft de adapter gezorgd voor kortsluiting. Ze werken niet met originele laders, ze werken met replacement laders die slecht zijn voor je laptop. Tot de dag van vandaag heb ik nog steeds geen vervangende adapter gekregen waardoor ik mijn werk niet kan doen. Maar dat interesseert hun niks.

Studentenmacbook is nooit bereikbaar. Dan krijg je als excuus te horen dat ze zijn onderbezet. Ze komen hun afspraken niet na en ze communiceren slecht.

Ik wil met spoed een nieuwe oplader en me geld terugkrijgen. Want hoe hun onprofessioneel te werk kan echt niet meer.

Wij vinden dat StudentenMacBook hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over StudentenMacBook?